AselNil 2 aylık bebeğimle pazar günü Samsun’a uçak yolculuğu yapacağız. Babamız işte olcağı için ikimiz olcaz. Kızımın ilk uçak deneyimi benim kızımla ilk yolculuğum olacak . Emzik almıyor ama emiyor sabah saatlerinde uyuduğu için bileti sabaha alcaz inşallah sorun olmaz biraz endişeliyim :/
lceLady AselNil cocuklar genelde dışarı yolculuk vs yapınca hep uyurlar.ortam mi deişik geliyor yoksa havadan mıdır nedir. Daha sakin oluyorlar.
Leylazra AselNil Kulaklarının basınçtan etkilenmemesi için kalkış ve inişte emzirin.Çok küçük olduğu için uyur diye düşünüyorum 😊Yanınıza bir kaçtane dikkatini çekebilecek oyuncakta alın.
Esoca38 AselNil bende bu yaz istanbula gideceğim oğlum şuan 1 yaşında o zaman 1.5 falan oluyor gerçi ama yanımızda yolcular varken de nasıl emzirecegiz endişeliyim emzik hiç tutmadi zaten 🥲
Kaderr_r Ben bebeğim 3 aylıkken gittim emzirdim binmeden .doktor ile de konuşmuştum uçağın iniş ve kalkışlarında emzirmem veya emzik vermem gerektiğini söyledi .basınçtan etkilenmemesi için öyle yaptım bende. Çok rahat geçti dediğiniz gibi uyuyorlar benim kızım da uyudu inene kadar
AselNil Kaderr_r çok teşekkür ederim o saatlerde genelde uyuyor zaten hareketten dolayı uyanır inşallah onunda huzursuzluğu olmaz emzirmeye çalışayım 🙏
AselNil lceLady gündüzleri ara ara dışarı çıkarıyorum etrafı izliyor ama uçak kapalı alan olduğu için nasıl olur bilemedim . Koridor tarafından bilet alıp çok ağlarsa ayağa kalkıp sallarım diye düşünüyorum.
AselNil Esoca38 özellikle emzirme örtüsü aldım bu yüzden :) benimkide hiç emzik tutmadı kaç çeşit denedik ama yok diliyle itiyor ağlıyor ben artık pes ettim daha denemiyorum 😀
Hellomoto Esoca38 benim kızımda 1.5 yaşına gelince çok uzun uçak yolculuğumuz olucak 5 saat. Acaba o yaşlarda dururmu ki uçakta yada sıkılır ağlar mı.
Ezgiyln AselNil benim bebeğim 2 aylık dün bizde uçak yolculuğu yaptı sakindi indikten sonra durmadı 🤣emzirin uyuyorlar zaten :)
Esoca38 AselNil bende sanırım bir örtü almalıyım, aynen yaa bizimkide 2 3 aylığa kadar sadece geceleri uyuturken zorla veriyordum sonra diliyle ittirmeye başladı bende attim 😂
Leylazra AselNil Kızım 17 aylık her ay işten iznim oldukça Adana’ya gidiyoruz ve tek başıma.Yanıma atıştırmalıl,kitap,kendimiz oyun oynuyoruz ve birazda mecbur telefon veriyorum.Öyle tamamlıyoruz.O sebeple o stresin nasıl olduğunu çok iyi anlıyorum.
Esoca38 Hellomoto valla hareketli bir cocuksa eğer çok akıllı duyacaklarını sanmıyorum ama inşallah uyku saatlerine falan denk gelir bizde biraz rahat yolculuk yaparız 🥰
Hellomoto Esoca38 hiç uslu değil arabayla çarşıya kadar zor oyalıyorum. Herkese Allah kolaylık versin sizede iyi yolculuklar dilerim
en_sevdiklerim2 AselNil ayy bende oğlumla 5 aylık olunca sadece ikimiz uçak yolculuğu yapacz Kıbrısa şubat başında. Bende endişeliyim tek başıma naaıl olacak huzursuz olur mu nasıl olacsk korkuyorum brbeğim emzikte tutmuyor emiyor