nesekaan Son 10 gündür sorun yaşıyoruz öğlen uykusunda.Uyumak istemiyor öğlen 12 gibi uyurdu 14′e çekti bir kaç gün ve akşamda tabi geç yatmaya başladı gece 1′de uyuduğu oldu şu on gün içinde.Bende tekrar düzene sokmak için uğraşıyorum 2 gündür yine öğlen yatırıyorum.Dün yarım saat uyudu uyandı akşam 11′de uyudu.Şuan yeni uyudu bakalım ne zaman uyanacak.Acayip değişti huyu suyu iyice sinirli,aksi dedeler gibi oldu oğlum.🤦♀️ Memnuniyet sıfır sürekli öfkeli,ağlamaklı.Emzikten de kopardım onu tabi onunda etkisi var biraz.