Ruzgarcan bende 10 gün oldu takalı, bir haftadır öldüm ağrıdan sancıdan bir de idrar yolu enfeksiyonu varmış oda üstüne eklendi 😬 hatta 3. gün acile gittim kaymış mi diye yerinde duruyor sıkıntı yokmuş.valla siz böyle diyince bi korktum gidip takmakla iyi mi yaptım kötü mü.normalde adetim çok düzenliydi kanama da normal.inşallah düzeni bozulmaz