Dilos123 Benim oglum 2 aylikken başlamıştı elini yumruk yapio emmeye. Ve asiri salyaliydi. Doktor beyin gelişimi dedi. Nesneleri, etrafi agizlariyla tanirlarmis. Ve sakin elini agzina atmasini felan engellemeyin dedi. Beyin gelisimini engellersiniz diyede uyardi bizi. Disimiz de 6 aydan snra cikti. Yani dişle ilgisi yoktur buyuk ihtimal.