Bebeğim yoğun bakımda sütümü sağıyorum ama azalıyor stres ve üzüntü kaynaklı yorgunluk kaynaklı gece uyudum uyanamamışım sağmak için normalde emzirirken 3 saati geçince sızlayan göğsümde ne bi ağrı sızı ne bi şişme vardı sabah kalktığımda iki memeden sadece 90cc ye yakın çıktı. Ne yapabilirim üzülme demeyin bebeğim kollarıma gelmeden bu çok zor 😞