Herkese merhabalar 1 ay 14 günlük bebeğim var çok fazla bağırsak gazı sancısı çekiyor ve saatlerce uyumuyor bu yüzden karnına masaj yaptırmıyor çok ağlıyor hergün rahatlasın diye banyo yaptırıyorum oda bir kaç saat rahatlatıyor sonra tekrar başlıyor aynı durumu yaşayıp atlatan var mı tavsiye edebileceğiniz kullandığınız birşeyler var mı