DenizSerap geçer 2-3 güne tam oturur bence daha güzel olur hatta , benim benim dudaklarım daha ince olduğu için bana biraz daha fazla cc olacak ama doktorum 2-3 güne kadar şişliği iner demişti çok daha doğal görünür demişti sizinde öyle olur bence 2-3 güne çok daha güzel oluyor şişlik ödem de gidince ☺️