Gece 4 aylık bebeğimi emzirirken uyukluyorum diye telefona bakıyordum.O ara burnu göğsüme basılıydı biraz uyumuştu ama emiyordu bir yandan.Nefessiz kalsa kurtulmaya çalışırdı değil mi? Ben de çok uykuluydum farkedemedim hemen burnunun biraz kapandığını.
Altını değiştirmek için koydum uyanmadı debelendi ama gözünü açmadı, uyandırmaya çalıştım ama yok en sonunda kaldırıp yüzünü ıslattım birşey oldu sanıp o esnada uyandı güldü.Göz takibi yaptım nesneye baktı takip etti.
öyle olunca çok korktum çünkü son zamanlarda gece altını açmaya kalkınca ortalığı yıkardı anında uyanırdı.Derin uyuduğu ana mı denk geldim yoksa beyin hasarı vs olur mu?
Aşırı vesveseliyim hamilelikten bu yana o yüzden korkuyorum