Bebeğim neredeyse 7 aylık olacak. Araya hastalık girdi. Antibiyotik ve birkaç ilaç daha kullanıyor. Ben de hastalık sürecinde yeni bir şey denemek istemedim. İlaçlara devam ediyoruz, öksürüyor. Doktora bunu sormayı unuttum. 7 aylıkken ek gıdaya geçmiş olacam. Bir sıkıntı olur mu acaba böyle geç başlamanın. Daha önce böyle bir şey yaşamış, doktoruna sormuş biri var mı