Merhaba 🌸Ben 33 haftalık pramature ikiz annesiyim.Bebeklerim düzeltilmiş 1 yaş 1 aylıklar.Kizimin biri emekledi suan tutunarak yürüyor diğer kizim ise yeni yeni kurbagalayop kendini kaldırıyor,yuvarlanarak emekledi istediği yerlere hep yuvarlanarak gidiyor ayaklarını kullanabiliyor konuşuyor ama oturamiyor kendini atıyor sürekli bir nöroloji ye gösterdik bir şey çıkmadı şimdi nereye gidicegimizi bilmiyoruz ne yapmalıyım pramature ikizlerde böyle olan varmi?