Minikerkegim https://eksiup.com/p/mk1739587v65 Happy kids’e her girişte bu ekranla karşılaşan var mı 😤😤 @adm artık bir el atsanız ✋🏻
Mrve-Mom Minikerkegim aynı durumu yaşıyorum sabahtan beri çileden çıktım. Sürekli aynı ekran gelip duruyor. Ben birde PC'den kullanıyorum. Birde ana sayfada açılan konular sürekli değişiyor sıralama neye göre değişiyor sürekli hata geldiğinden baktığımız konuyu bulmak zor oluyor.
Sedaahmet Minikerkegim aynen bende bıktim artik. Ne zaman girsem sayfa acilmiyor. Yazdigim yorumlar gitmiyor. Artik uygulamaya girmek bile istemiyorum
Alptugba Minikerkegim Al. Bende de o kadar sürekli oppssss bunu yapmaya yetkiniz yok birseyler yanlis gitti günlerdir boyle ve forma giresim gelmiyo artik 🙄
adm Uygulama her 5 dakikada bir kendini yeniden başlatıyor o arada bu ekrana denk geliyorsunuz. Şimdilik geçici bir çözüm olarak böyle bir şey yaptık. Böylece saatlerce çalışmama olayını engelledik. Günlerdir sorunu çözmeye çalışıyoruz ortam zaten gergin bu süreçte bu tarz başlıklar bizi daha da geriyor:(
Maryyy adm esim yazilimci sizi o kadar iyi anliyorumki😊oda boyle bazen stres kupu oluyo kurdugu site calismayinca ev buz kesiyo 🙈🙈🙈 dilerim kisa zamanda sorun cozulur.