Lovers_33tantuniyam Kaç ay oldu altını arada ıslatıyordu arada Kuru da uyanıyordu ama tam eğitim tamam dedim neredeyse her gece gündüz uykusunda altını ıslatıyor şimdi ne yapacam öğrenmeyecek mi 😔😐
Lovers_33tantuniyam Babbyyyege Şöyle ki süt içip yatıyor uyku rutinimiz öyle ama ben bir kaç saat sonra uyanıyorum tuvalete götürmek için genel de yapmış oluyor 😔 gece bağlasam mı ne yapsam bilemedim böyle de hasta olacak ne yapmayalım bilemedim 🤕
tugba12 Lovers_33tantuniyam uyuduktan sonra baglayin. Kendinize bu stresi yasatmyin bir yaz boyunca isemeyin kizim 1 aydir isiyor. Bezi baggladim uyuduktn sonra bazen yapiyo bazen yapmiyo . Ama yine kaldiryorum tuvalete
Lovers_33tantuniyam tugba12 Peki alışmaz mı beze bu kez de ne zamana kadar bağlayacaz diye düşünüyorum 😵💫
tugba12 tugba12 bez bi nevi önlem oluyor. Ben de cok kendimi yiprattim ama. Emin olun taktikca daha cok kotu oluyor. Simdi uyuduktan sonra bezliyorum. Gece kendi uyanidriyor beni yaomadan. En azindan stressiz uyuyorum. Yaptimi yapacakmi derdim olmuyor
Lovers_33tantuniyam tubasd 28 aylık iyi gidiyorduk gece bezi varken kuru da kalırdı şimdilerde neredeyse hep ıslak off yani emzirir gibi gece kalk yat yapıyoruz 😔
tubasd Lovers_33tantuniyam yani aslında ben gece kaldırıp wc götürüp geri yatırma taraftarı değilim dediğiniz gibi gece uykusu sürekli bölünüyor ama işte çocuklar ya mesaneleri küçük olduğu yada yatmadan çok sıvı tükettikleri için dayanamkyorlar kaçamak oluyor malesef ama ileride düzen oturur biiznillah
Lovers_33tantuniyam tugba12 Peki uyurken taksam sabah görecek yine bezli olduğunu o zaman da alışkanlığı devam eder diye korkuyorum zaten bez var sal gitsin diye 😁
tugba12 Orasi tamamen bebeginize kalmis 😁 ben rahatladim acikcasi suan bi gerileme gormedim. Gerisi size kalmis 💫😁
Lovers_33tantuniyam Mirosunannesi Gece tuvalete kaldırıyorum bağlamadım yani öğrenecek zamanla gelince uyanıp söyler diye umuyorum 🐣
Mirosunannesi Lovers_33tantuniyam bugün 2. Günümüz uyuduktan sonra bagladım gece tuvalete kaldırdım ama beze yapmıs yapmadı tuvalete huysuz huysuz rahatsız edilmek istemiyor buna ne zaman alısır acaba bide tuvaletim geldi diye nadir söylüyor genelde ben götürüyorum yoksa baya bi tutuyor son raddeye kadar olacak mı sizce :(
Lovers_33tantuniyam Mirosunannesi Olur tabii ki sabır sadece ilk bir hafta gece bağladım zaten gündüze alışınca gece de tutuyor zamanla bırakın yani gündüz de o söylemez bir saat içinde bazen iki üç kez gidiyorduk ona rağmen ya yapar ya tutar ama illa öğreniyor.Hadi bakalım çiş gelmiş mi ya da siz ne diyorsunuz onu pırt kaka bakalım diyip götürün
Mirosunannesi Lovers_33tantuniyam ben de uyuduktan sonra baglıyorum yinede götürüyorum tuvalete uyanmadan da söküyorum umarım basarırız
Lovers_33tantuniyam Mirosunannesi Zamanla olur annesi siz pes etmeyin bende başta çok zorlandım herkes bağla biraz daha büyüsün dedi ama şimdi gündüz hiç sıkıntı yok gece de destekli iyiyiz şükür yani 🧿🐣
Mirosunannesi Lovers_33tantuniyam dimi ya sürekli üstüne yapsa bi 3 gün gözlemlicektim ama maşallah bugun daha iyi tabiiki bazen kazalar olur onu da önemsemiyorum ❤️ Teşekkür ederim