Selam kızlar. Başlıkta da belirttiğim gibi kızım 10 aylık ve geceleri artık uyumuyo 1-1,5 hafta olmuştur ve ben artık çıldırmak üzereyim gerçekten. İnternetten araştırdığımda uyku gerilemesi deniliyo 1 hafta 10 gün sürüyomuş ama bu ne zaman geçicek? Biz ne zaman eskisi gibi uyuyabilicez? Uykusuzluktan gözlerim kaşınıyo ve kaşımaktan göz altımı yara yapmışım heralde acıyo. Şuan ağlayarak yazıyorum gerçekten saat sabahın 6 sı ve henüz hiç uyumadık. Normalde yatağına yatırdığımda kendi kendine uyurdu ama şimdi yatırıyorum hemen tutunarak ayağa kalkıyo mama içiriyorum içerken uyur belki diye uyur gibi oluyo sonra sanki hiç uykusu yokmuş gibi gözlerini açıyo ayağımda sallıyorum gözleri gidiyo ama anlamadığım biçimde uykuya direniyo uyusa bile 30 dk sonra yeniden ayağa kalkıyo ve ben hiç uyuyamıyorum