Her ay bir kere bunun için hastanelik oluyoruz ve ateşi haliyle yükseliyor bu durumu daha önce yaşayan tecrübeli anneler var mı? Bir kere oldu diye bu hep böyle sürüyor mu kronik bi şekilde😔 bir de bna önerileriniz ne olur boğaz enfeksiyonu olmaması için ? Kendimi eksik yetersiz hissediyorum aynı hastalığı yaşadıkça kızım. şimdiden yazan herkese teşekkür ederim