Askkdkd Biz de 5 ay 22 günlük, henüz dönmüyor ama çıplakken müthiş çabalıyor. Bezden dolayı rahat hareket edemiyorlar. Odayı iyice ısıtıp her akşam bırakıyoruz öylece. Ondan mutlusu yok. Hem de hareketleri baya ilerlettik, deneyin derim. Hafif popodan destek de yapıyoruz yüzüstü dönüyor sadece.