Merhaba, neden uyandırıyorsunuz 2 aylıkk aslında küçük değil. Benim doktorum 15-20gublukten sonra sarılık,hastalık vs rıski yoksa uyuyorsa uyandırma demişti. Zaten sonra hep kendı kalkacak sende uyu demişti cidden öyle oldu bır daha devamlı uyandı durdu heleki 4.ay atagını hatırlamak bile istemiyorum. Acıkınca zaten yaygarayı koparıyodu hiç öyle 7-8 saat uyumadı. Benim kızumda uykuyu asla sevmıyor yenidoğankem bile zorla uyutuyodum. Aylarına göre uyanıklık saatlerı var ona göre uyutmaya calısabılırsınız dikkat edebılırsınız. Misal 2:3 saatte bir uyutmanız gerekiyor gibi. Eğer fazlası olunca uykuya dalmıyorlar cunku cok yoruluyor ve yorulunca uyumuyor.( iyice yorun uyur efsanesi yanlış) ben 2-3saatte bir uyutmaya caşışıyordum hatta bana uykusu yok baksana deyip karısan abarttığımı düşünende oluyordu ama öyle öyle az da olsa oturdu gündüzleri uyuyor şükür. Ama biraz saati geçsin bu seger hem cok ağlıyo hemde uyumaya direniyor. Uyku saatlerine instagrmda paylasan cok sayfa var ordan bakabilirsiniz. YouTube da Dr. Osman gönülal var ay ay bebeklerm gelişimlerini ve aradığınız hemen hemen her sorunun vıdeosu var doktorun imstagramda da sayfası var belki işinize yarar.