Bir de şöyle düşünmek lazım şimdi herkes o kadar çok kutlama yapıyor ki, cinsiyet partisi olsun baby shower olsun, diş buğdayı olsun.. ben de bunları yapmadım ama doğum gününü evde aile arasında bi süsleme ile yapacağım. İlerde bu çocuklar okulda birbirlerine fotoğraflar falan gösterecek yani benim neden yok demesin, şimdi anlamasa da hatıra olarak kalacak ☺️