Fatmanurr41 Kızlar oğlum 4,5 aylık kaka problemi vardı 2 aydır düzenli yapamıyordu şimdi de düzene girdi fakat koyu yeşil ve kokulu oluyo normal mi? Doktorumuza da soramıyorum yurt dışına gitti başka doktora gitmelimiyim?