ElifEcekpln Tam iyi herşey düzeldi diyorum bugün rekor kırdık 4 de uyudu. İnşallah uyanmazsa tabi. 55 günlük bebişim. Gazlı bir bebiş.3 ay olunca geçer diyorlar. Ne zmn geçecek anneler. Motive edin beni.
Dlshnn3 ElifEcekpln 2. Ayda geçti benim geçince oh be diceksin ama geçicek insana hiç geçmicek gibi geliyor banada öyle gelmişti 6 aylık olduk hayatta yenidoğan dönemine donmek istemem
Senemasilberen ElifEcekpln daha çok minnakkk ❤️❤️❤️sabret canım emin ol geçecek bu günler sadece sabırlı ol ama sana tavsiyem senin gözetimin altında yüzüstü yatır ayaklarını da karnına doğru çek arada poposuna pat pat yapabilirsin o kendini sıkarken çok daha rahat çıkıyor gazı bu şekilde iki tane çocuğun gaz probleminden kurtuldum🫶
Efelar8 ElifEcekpln bacım hala sallıyorum 4 ay 11 günlük uyuyup uyanıyor 5 dakikada bir artık bayılmak üzereyim başım dönüyor
Dlshnn3 ElifEcekpln mommy blis tek kurtarıcım olmuştu 2. Ayda keşfettim belkide ondan geçti gibi geldi
TUNTUN @ElifEcekpln 2 buçuk aylıkken rahatladık bizde geçiyor merak etmeyin. Sonra oda rahatlıyor sizde.
Oglum6ask 5 buçuk aylık kolikti benim oğlum 3 ayda geçmişti şimdi o günleri aratan diş vakası var 🤦🏼♀️
zzeynepsaree ElifEcekpln Bizimki de ayni 20 günlüğüz 57 günlük geçmiyorsa bizim ki hiç geçmez herhalde 🙇🏼♀️🤦🏼♀️
zzeynepsaree ElifEcekpln Uyudular mi uyandırmak mesele ama gece niye böyle oluyor bilmiyorum gündüz yine uyuyo gece tutuyo sanırım Bu sancılar kaka desen hep sorun🤦🏼♀️
ElifEcekpln gorkemcim yalnız değilmişim. Sosyal medya da gezmek yerine burası iyi geliyor. Dertleşmek🥰