Edagg Kızlar 8.ay atağindan beri böyle ataktan çıktık ama uyku sırunu bitmedii bi uyanıyo 2-3 saatuyumuyo napicaz böyle ya
salakmisincemilee Edagg 8.ayda basladi 1 yasinda hala duzelmedi saat 10 da gece uykusuna yatirdim ve 11 de kalkti geri uyutmaya calistim uyumadi hala oturuyoruz oyun oynuyor dun de 3 bucukta uyudu her gun boyle
salakmisincemilee Edagg bizimki de oyle canim soyle 12 1 de uyuyunca mutluluktan ucuyorum o raddeye geldim artik 😭😭