gurbet_gelini12 çok geçmiş olsun nerdeyse 1 ay önce oğlumda çok ateşliydi 2 haftayayakıj ateşi düşmedi antibiyotik kullanmamıza rağmen. Vücut yanıyordu atakları Demir gibi soğuktu en son antibiyotik iğne vuruldu 5 tane öyle yavaş yavaş kendine geldi oğlum. iğneden sonra bile bi süre ateşi oldu. Çok pis hastalık sizin çok uzun sürmez inşallah