[silindi] Selam anneler kızım 3 aylık olunca işe başlayacağım ortalama 6-7 saat dışarda olacağım ve iş yerimde sütümü sağacak ortamım olmayacak sütüm çok akar mı? Rahatsız eder mi ağrır mı göğüslerim merak ediyorum yaşayanlar neler yaptınz?
_hazaalk [silindi] hergün 6 7 saat boşaltmazsınız azalabilir 😔 bence en azından öğle molanızda tuvalette sağın süt poşetlerine koyun..