Funymumy Sevgili anneler, bebeğim 4 atlık ve be kadar örtsemde bebeğim ayağıyla tepikleyerek üstünü açıyor ve öyle uyuyor gece bakıp örtüyorum ayakları sıcak ama yanakları soğuk oluyor acaba üşüyor mu üşümüyor mu napıcam ben
Milakizim Funymumy ay bizde de aynı sorun kara kara düşünüyorum bende ne yapacağım diye uyku tulumu alsam kalın gelir bizim kız bunalıyor rahatına çok düşkün üstünü de örttürmüyor kışın nasıl geçecek 😊 burda bekleyim bende bir iki fikir edinirim
Thesra Funymumy Uyku tulumu bütün dertlerinizi çözücek tog değerli bir tulum almanız çok faydalı olucaktır🥰
Ela41 Benım bebekte3.ayını bıtırcek yun yorgan dıktırıyorum uyku tumu gudırılınce fazla olmazmı ustune
Bonuss Funymumy butun marka yerlere baktım ama ya cok kalındı ya cok ınceydı ıstedıgım gıbı bulamadım. En sonunda mahalle de bebek magzası olan bıyerden aldım canım. Ne cok kalın ne cok ince