Alimmm44 geçen sene aynı sorunu bende yaşadım. Almadığım marka bez beden kalmadı. En son pes etmiştim. Her gece kesin sızdırıyordu bazı geceler dediğiniz gibi 2 3 kere üst baş değişiyordum. Mayıs Haziran ayı geldiğinde sızdırma olayı bıçak gibi kesildi. Meğer üşütüyormuş. Çift kalın çorap çift kıyafet giydiriyordum ama yeterli olmamıs. Bu sene sonbahar zamanları kıyafeti ince gelmiş yine sızma yaşadım, panduf kilotlu çorap yelek vs kalın giydirdim sızma yine kesildi . Şükür bu sene kalmadı.