angelka Bebekler bizlerden farklı olarak uyku öncesi stres hormonu salgılıyorlar. Bu yüzden desteksiz uyuyamıyorlar. Bir bebek yorgun ise bu stres hormonu katlanıyor ve uykuya direnci çok daha artıyor. Ağlayarak uyuma dediğimiz durum ortaya çıkıyor. Atak dönemlerinde uyumuyorlar ya; o da bu stres hormonu yüzünden. Atak dönemlerinde çılgınca heyecanlı oluyorlar. Yeni bir şeyler keşfetmiş oluyorlar ve onları bundan alıkoyup uyutmaya çalışmamız stres hormonuna sebep oluyor. Heyecanlarını desteklemek ve çok yorulmadan uykuya teşvik etmek bu sebeple önemli. İyi hoş anlatıyorum ama son günlerde benim bebeğim de uykuya inanılmaz direniyor. Sanırım keşfettiği yeni bir şeyler var.