Çamaşır makinesinde oğlumun kıyafetlerini yıkadım, makine bitti sepete çıkarıyorum asıcam bi baktım pamuk pamuk olmuş. Dedim eyvah herhalde alt temizledikten sonra kurulamak için kare pamuklardan kullanıyorum onlardan karıştı üst değiştirirken görmedim attım makineye. Sonra bi baktım bebek bezi. Neyseki temiz bez, çünkü duş sonrası hemen elimin altında dursun diye bez açıp kenara koymuştum sonra bulamayıp yeni açtım ordan biliyorum demek kirlileri koymuşum üstüne falan filan işte karışmış makineye… o pamuklar nasıl temizlenir bi akıl verin bana yaaa :( şimdi tekrar yıkamaya attım hepsini tek tek silkeleyip. Makineyi de sildim temizledim. Bide biyerde görmüştüm ıslak mendil kılı tüyü topluyormuş iki üç tane de ıslak mendil attım içine inşallah daha beter olmaz. (Kısa program) olurda temizlenmemiş olursa ne yapabilirim? Aklıma bitek kurutup tüy toplama rulosu geliyor sizin öneriniz var mı? :(