Arkadaşlar ben çok sinirliyim aşırı yani krize giriyorum 6 aylık bebepim var bazen okdar sinirleniyorumki ona zarar vermekten kokuyorum kendime hakim olamıyorum naocam blmiyorum😥yarın psikiyatriye gidcem böyle olan varmı bana yardımcı olun napim nasıl baş edicem bu halimle😥