Ben 7 aylıkken adet oldum ilk sonrasında ikinci adetim 1 ay gecikti aynı şekilde kuramı giriyordu benim de hafif hafif hatta korktum test almıştım yani ama sonrasında oldum bakalım 3. Adetim ne zaman gelicek. Düzensizlik ne zaman düzelecek bende merak ediyorum