Sizler modunuzu nasıl yükseltiyorsunuz?
Hamileligimden dogumuma ve sonrasına kadar sıkıntılı bir süreç geçirdim. Onun etkisi midir nedir bilmem ruhsal olarak çökmüş hissediyorum. Modum gün içinde çok düşük oluyor. Bazen basit bir eylem bile çok zor geliyor. 3 aylık bebeğim var o bana biraz güç veriyor o olmasaydi bu ruh sıkıntısı ile sabahtan aksama kadar battaniyenin altından cikmazdim heralde.