Kızlar çok normal herkesten duyduğunuz şeyler ama ben gerçekten o şehir bu şehir gezen , eve uyumak için giren feci sosyal bir insanken birden Rabbim nasip etti evlendim , eşimle de çok gezdik eğlendik , ev işi vs nedir bilmeyen ben evlenince öğrendim yemek yapmayı toz almayı yatak toplamayı bunlar tabi ki övünülecek şeyler değil ama annem öyle bir insan değil dağıtırsın şimdi dur yapma , ben yaparım sen yapma ya hep geri durdurdu beni her şeyden benimde pek yapasımda yoktu . Şimdi 3 senelik evliyim çok şükür bir kızım var , onunla ilgilenirken huzur buluyorum asla şikayet etmiyorum , tabi ki eski hayatım yok başta bir afalladım ama bu bebeği dünyaya ben getirdim bunun zorluklarını da çekmem gerekiyor . Gamsız bi insanken doğru düzgün bir düzenli hayatım yokken birden düzene alışmaya çalışmak bir insan sorumluluğu sadece hepsi üst üste geldi . Her gün aynı şeyler evi topla , mutfak 56 onu topla , benim eşim aşırı yardım eden bir insan olmasına rağmen asla yetişemiyorum , yardıma gelen ablaların asla düzgün iş yapmadığını görünce onları da istemedim ama gerçekten yetişemiyorum ya bazen diyorum ki çok normal bişey aslında bu ama yapmak istiyorum ya sabahtan akşama kadar uzanmak istiyorum artık gezmeyi tozmayı alışverişi falan geçtim , tek istediğim elime kumandayı alıp uzanmak ☹️ bir gün diğer günün aynısı gerçekten ben bu hayata her gün ev toplamak için gelmedim ☹️☹️☹️ siz ne yapıyorsunuz nasıl bir düzeniniz var . Ben bence çok düzensizim dağınığım😩