Kızlar kızım 3 yasında dogdugundan berı uyku denen bırsey yok gecelerı cok huzursuz uyuyamıyor sureklı donup duruyor. Defalarca doktora goturduk hıc bırsey ıyı gelmedı. En son endoskopi ve kolonıskopi oldu hafıf derece gastrıt cıktı popodada hafıf ıltıhap cıktı. Kac kez ılac kullandık ama hala aynı sıkıntıları devam edıyor. Cocugunda gastırt olan ve cozumu bulan varmı ne olursunuz yardım edın