ZzD Deletedmom_34 bebegim 5 günlükken kendim gidip nufusa dogum belgesi ile kayıt ettirdim Daha sonra 1 hafta içinde kimlik eve kargo ile geldi.
lceLady Deletedmom_34 Dogum öncesi cocugun adı soyadı anne baba bilgilerini hastanede form verdiler doldurdum. Kimlik evinize gelecek dendi. O şekilde oldu. Devlet hastanesinde yaptım doğumu. Yeni sistem bu sekilde sanırım. 1 hafta sonra kimlik geldi
Cihangiriinannesii Deletedmom_34 E devlette öyle bir sistem yok zaten. Nüfus müdürlüğüne bebeğin doğum belgesi ile siz yada babası gidip kimlik cikarttiriyor. Geçici kimlik belgesini o an veriyorlar asıl kimlikte 1 hafta sonra postayla geliyor
Olimbonii Deletedmom_34 Ben tek basima gidip cikardim valla nufus mudurlugune gidip orda yeni dogan bölümü var dogum belgesini veriyosunuz kagidin altina bebegin ismini yazdırıyor size imza atiyosunuz hemencik tc sini olusturuyor bir kac gunede Ankara’dan kimlik karti evinize teslim ediliyor illa anne baba bir gitmek zorunda degil annede gidebilir babada
asrinhatasi Deletedmom_34 doğumdan iki gün sonra eşim randevusuz nüfus müdürlüğüne gitti hastaneden verilen doğum belgesiyle. Ben sezeryanlıydım gidemedim onunla.