Amine35 merhaba, benımde başıma geldi gecmeyen bir pişik. İlk ay olduk ve 20 gün geçmedi. Eşim doktor. Hipokort kullandık 0,5.lik krem. (Doktorunuza sorabilirsiniz) Pişiğin asıl nedeni kirli ve ıslak kalması. Ve mendil kullanımı. Pişik olan yerine dönüşümlü pişik kremi ve hipokort sürün kuru tutun. Bebeğinizin altını günde yarım saat açık bırakın çabucak iyileşecektir. Ben şuan hiç bir pişik kremi kullanıyorum. Önemli olan kuru ve temiz tutmakmış. Geçmiş olsun.