Bugün postlara boğacam sanırım burayı, e nabızdan baktım değişim yapamıyorum bebeğim için ama artık o sağlık ocağına asla gitmem şikayet etsem sizce haklılığım, 1 aylık aşısına sabah 9 da gittim ateşi de var sanırım dedim alnı 36 ama vücudu 37,5 38 oluyor dedim bana dediği dijital ölçerden alından takip et içimi rahatlatmak için bile olsa ateşine bakmadılar aşı yaptılar ben 5 saat zaman kaybı yaşadım bebeğim yoğun bakımda şuan