Yaa ben beli ince göbeği sıfır ama kalçalı biriyim hep derdim insallah sezeryan göbeğim biraz kalır eşit dururum kum saati gibi durmam artık diyordum 😀 bir gram sezeryan göbeği kalmadı ve korse de takmadım dikişlerim acıyordu bence tamamen vücut yapısıyla alakalı