Sgk 1 yaşında kızım 15 dk da bir uyanıyor bu aralar çıldırıcam düşünün artık sizzz😀😀 geçecek inşallah sabredin bir kere ablama telefonda ağlamıştım ilk haftalarda uyumuyor diyor. Ablam bana “elbet uyuyacak” demişti her uyumadığında aklıma geliyor sabrediyorum elbet uyuyacak😀