sab simplex bir ay kullandım iyi geldi bize şimdi ikisini kullanınca kakasını yapıyor ama eskisi gibi gaz çıkarmayı bıraktı ilacı kullandığımdan beri çığlık çığlığa bir ağrısı yok fakat hep inliyor sürekli ayaklarını çekip kendini kasıyor acaba bioaga iyi geliyor bağırsakları düzenliyor ondan ufak ufak sancı mı yapıyor