Hsssss Arkadaşlar merhaba oğlum 29 günlük gaz problemimiz var doktorumuz bugün biogaia önerdi ama fiyatı 245 lira ki gördm ki yorumlardan kısa süre de bityomuş sizin doktorlarınıZın önerdiği bir probiyetk varmı kullanıp memnun kaldığnz bir ürün varmı
orguormeyisevenanne Hsssss Gaz damlası olarak Metsil kullanıyorum çok çok memnunum. Biogaia bize etki etmedi bi yararını görmedim açıkçası ama Metsil kullanalı bebeğim rahatladı
Erdemalp Hsssss myflor da guzel bi probiyotik ama ben buyudukten sorna kullandim 8 aylikken falan. Yenidogan doneminde biogai kullandim aralarinda fark varmidir bilmem.
Smehtap Hsssss probiyotik olarak “NBL PROBİYOTİK” kullandım.. Gaz damlası olarakta “SAB SİMPLEX” çok memnun kaldım ikisindende.
Arenimo Cyn 6 damla her gün veriyordum. Şimdi 3 yaşına girmek üzere şimdi de 3 günde bir probiyotik kullanmak önemliymiş bağışıklığı açısından.
Aydeniz44 Doktorum kaleidon kullandırtıyor biogia kaka ve gaza pek iyi gelmediğini bunun daha iyi olduğunu söyledi kızım 1 aylık günde 5 damla