Kızlar merhaba, bebeğim 2 ay 27 günlük 10 günlükten beri yoğun gaz sancıları çekiyoruz kendimi çıkaramıyoruz gazı masajla falan çıkıyır bazen çıkmıyor. Kulak arkasında kuruluk ve yüzünde kuruluk olmuştu doktora gösterdim nemlendirici ve gaz ilacı başlamıştı. Doğduğundan beri gürültülü kaka yapar ve hep kakası cıvık ishal gibiydi normal dedi dr. Geçen hafta yine gürültülü yaptı baya cıvıktı ama isgal olunca sümüksü kıvam oluyor tabiki baktım nokta ve kılcal damar gibi 3 tane kırmızı kan gördüm . Ve 1 hafta arayla 3 bezinde aynı şekilde dr’a gittik laktaz interolansı olabilir dedi relactaz damla verdi kullandık ve nettende sürekli araşrırın bu arada mukuslu kakayla ishal gibi olan kakayı ayırt edemedim. Bugün bebeğimin vucudunda pul pul gibi hafif kahverengi kırmızıyı anımsatan lekeler gördüm direk besin alerjisine yordum ama kıpkırmızı değil egzama olabilirmi? İnek sütü alerjisi olanlar belirtileriniz nelerdi nasıl atlattınız, nasıl bir diyet uyguladınız?