Woman35 Kızımı 17 aylıkken bezden kestim. Öncesinde ise anlatan arkadaşlar gibi bezli bezsiz tuvalet ile tanıştırma, kakasını yapacağı zaman tuvalete oturtup yaptırma, el yika,sifon çek şeklindeydi.
Sonra gece 1 kez çiş yapmia oluyordu bez boş gibi (15 aylık gece beslenmesini kesmiştim) öyle devam ettik. Sonra bezi de attım. Sık sık öğrensin diye ilk zamanlar tuvalete gittik. 15-20 k bir çiş yaptı. Kaçırdığı da oldu. Gece uyuduktan 2 saat sonra tuvalete kaldırdım. Bu çocuğun ihtiyacına göre değişen bir şey. Kızım yaklaşık öğrendikten sonra da 1-1,5 sene uyuduktan iki 3 saat sonra tuvalete kalktı çok fazla sıvı tükettiği için. Sonra düzeni oturdu.