g-k-s0212 Woman35 29 aylıkken yaptık biz ama şu Tuvalet İletişimi kitabıyla erkenden bu beceriyi kazandıran anneler var bir alın okuyun derim
durumelegimm Woman35 2.5 yaşındayız daha alışamadık bu yaz inşallah. Tuvaleti geldiğini biliyor farkında ama kesinlikle söylemiyor oturuyor yok diyor kalkıyor hop altına ya da başka bir yere yapıyor hazır olmadığını düşündüğüm için yaza bıraktım çok sıkıp korkutmak istemiyorum sonuç olarak alışacaklar
Mefat Woman35 7 aylıkken başlad dedim kız sonuç aldım demedim ki. Hahahahah. Ya şuan kızım 9 aylık öyle çok bogamayarak başladım. Yemek yedikçe karnı doydukca kakasıni yapacağını hissettiğimde tuvalete götürüyorum tutuyorum birkaç kere yaptı mesela ama her zman tutturamiyorum tuvaletinin zamanını. Bazen gotuuyorum yapmıyor bazense götüreceğim zaman bı bakiyirum çoktan yapmış oluyor. Yani bu şekilde çok kasmadan tuvalete alışmasını sağlıyorum şimdiden.
O1gencanne Mefat derdını anlatmayı ogrendıgnde başlamak daha sağlıklı dıyorlar😍 nacızhane fıkrım.o aylarda malaesef soyleyemezler.her dk da cocugunzn gozune bakamazsnz cısı kakası varmı dıye.cok zor olur sızın ıcnde😘
Mucizeleriminannesiyim 16 aylik eeg yaptim diyip yanıma geliyor değiştirmemi istiyor bezini eeg neresi yaptı diyorum poposunu gösteriyor yaza inşallah başlayacağız hazır hissettiklerinin sinyalini veriyorlar cogul konuşuyorum çünkü ikizlerim var 😇🐣🐣
MatmazelDeniz Mucizeleriminannesiyim benimkide oyle 18 aylik 😃 bezini alip geliyor pehh pehh diyor ben oyle dedigim icin altini temizlememei istiyor😁
Nurtalib Mucizeleriminannesiyim ikizlerime ayni anda basladim cok zor oldu tek tek alistirdim öyle daha iyi oldu sanki
Kubraok Ben 1 yaşı itibariyle başladım.Surekli beni tuvalette görüyordu çiş çiş diyordu ilgisini çektiğimi anladım baktım korkmuyor tuvaletten ben yapıyorum sıra sende diye oyun haline getirerek kızımı da oturtmaya başladım.Ancak düşecek diye tedirgin oluyordum sonra araştırdım klozet üzerine koyulan bebek aparati aldım.Onda çok rahat oturabiliyor.Suan için cisi denk gelirse yaptırıyorum.Buyugunun geldiğini de saklanma capalarindan iklamasindan hemen anlayıp yapmadan götürüyorum oturtuyorum.Yapiyor yıkayıp kurulayıp bezini takıyorum.Eglence haline getirdigim için tuvalete alıştı.Yaz gelince de Allah in izniyle çise alistiracagim.🙂 Kızım şuan 15 ay 8 günlük.
Woman35 Kubraok Bende aynen bu şekil yapmak istiyorum ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyordum fikir oldu bana da çok teşekkür ediyorum 🥰🙏🏻
nilesea Kubraok hangi aparatı kullanıyorsunuz, daha küçük benimki 9 aylık yaklaşık, tuvalet iletişiminde kullanmak için alıcam artık ağırlaştı tutmak zor oluyor, birisi e bebekteki en basit plastik olanı önerdi ama kararsız kaldım.
Dream64 Woman35 Bence 18.aydan beri bez çıkarmadan sürekli anlatarak lazımlığı tanıtarak her gün anlatmalı göstermeli ben öyle yaptım çocuk ilgielnemese bile süper bir alt yapı oluyor. 2 yaşından beri tamamen eğitim almış durumdaydık herkes çocuk şaşırdı gece gündüz bez takmıyorduk dışarısı dahil alıştı 😇
frAsli Woman35 4.yına girdiğinde oturtma pozisyonunda durduğunda sorun olmamaya basladıgında lazımlıgına koyuyorum her sabah extra da gün içinde uyandıgında elimden geldiğince koyuyorum, çişini kakasını yapıyor. Bir kaç kez yapınca beyni kodluyor. Yakın bir tanıdığım bu eğitimi iki çocugu içinde vermişti o 40 çıkar çıkmaz başlatmıştı ilerleyen dönemlerde hiç bez kirletmedi çocukları çok erken dönemde de çişini söyleyip çıkmışlardı. Bende şimdi kendi kızım için yapıyorum 5 aylık şuan.
Kzyefemom frAsli 40 ı çıkan bebek oturamaz ki henüz lazımlığa nasıl oturtturmuşlar anlayamadım yani ?