Msl-mla21 kendim yapıyorum. Taş gibi olması için de yazayım buraya. Sütü kaynamaya başladığında havalandırarak 10-15 dk kaynatıyorum. Bir güzel suyu buharlaşıyor. Isısı 45 derece iken (mayayı ne kadar az kullanırsanız o kadar sert olur yoğurt) mayaya süt katıyorum güzelce karıştırıyorum ve bu mayalı sütü, geri kalan sütün içine karıştırıyorum. Kavanozlarda mayalıyorum ben. Mutfak soğuksa 50 derece ısıtılmış fırında, mutfak sıcaksa kapalı fırında 5-7 saat kavanozların ağzı açık fırının kapağı kapalı bırakıyorum. Sonra alıp buzdolabına yine ağızları açık koyuyorum bir gece bekletiyorum.