245 Oğlum 17aylik. Arada dede meme diyo ama çok nadir.istedigi şeyleri parmakla gösteriyor. Baybay yap diyom yapıyor.emzigini çıkar diyom cikariyo.anliuor ne desem yapıyor.ama konuşamıyor.canimi.cok sikti bu olay
Jelibonsmom 245 Aslında geç gelmedi bana üzülmeyin , söylediklerinizi anlıyor olması daha önemli, eşimin yeğeni 2,5 yaşında konuştu, anne babası doktor, çok endişeliydiler, pedagog ve konuşma terapistine götürdüler sadece ekrana maruz kalmış
Aysglgms Henüz konuşmak için geç kalmış sayılmaz siz aynı zamanda bol bol kitap okuyun konuşun onunla
Snm_tkz Benim kızımda 18 aylık baba dede meme mama aç diyo bende çok üzülüyorum kafama takıyorum evde onunla bol bol konuşuyorum kitapta okuyorum ama kitap okumaya başladığım an dikkatini başka birşeye veriyor
yaprak_34 Snm_tkz benim kızımda 18 aylık .Baba,dede,anne,hala,abi,mama,aç,meni(benim)diyor bu kadar .7-8 kelime var en az30 tane olması gerekiyormuş öyle diyorlar .ilgileniyorum da tv tablet telefon yok zaten 🤷♀️bence genetik öyle düşünüyorum
yaprak_34 245 söyler zamanla her çocuğun gelişimi farklı işte yürüme olsun emekleme olsun konuşma olsun farklı
yaprak_34 Sansliyimkiii benimki kitapları çok seviyor fakat sadece görsellere takılıyor okumamı istemiyor .
Ezo44 Benim oğlum da 17 aylık 7-8 Kelime sadece var her dediğimi anlıyor istediği şeyi gösteriyor fakat konuşma konusunda geride gibime geliyor üzülüyorum bende hâliyle kitaplari var neyi merak etse getirip tekrar tekrar bana sorar ne olduğunu söylememi ister ama kendi telaffuz konusunda fazla çaba göstermiyor
245 Ezo44 Aynen benimkide öyle ney bı sekilde size anne baba diyo mu benimki emziğine düşkün meme diyo çok nadir dede nene diyo
Ezo44 245 baba diyor ama anne demiyor 😁 benim oğlum da emzik kullanıyor ama sadece uykuya geçişlerde o süreçte bile resmen aşk yaşıyor emzikle 😀