Alminam2311 her bebek aynı değildir canım kimi bebek hele ilk aylarda ful uyur kimi bebek de annesini epey zorlar. Sorun sende değil merak etme sadece bebeğin seni istiyor düne kadar karnındaydı ama artık fiziksel bağınız koptu o yüzden seni hissetmek istiyor🥰 sabret inan geçip gidiyor. Benim bebeğim Şuan 4 aylık mesela ilk aylar genelde uyurdu, uyuduğu için fazla ellemezdim. uyanık olduğu zamanlar daralırdım uykusuz kalınca falan ama Şuan diyorum ki keşke o günlerin tadını çıkarsaydım keşke evim dağınık olsaydı yemeğim olmasaydı da bebeğim hep kucağımda olsaydı diye.. o kadar hızlı büyüyorlar ki inan çok özledim ilk doğduğu günleri🥰 daha çok taze annesin tabi ki yorulabilirsin bi anda rutinin herşeyin değişti ama sabret ilk aydan sonra baya alışıyorsun düzene giriyor yani.. bebeğinle doyasıya ilgilen öp kucakla sarıl o günler geri gelmiyor. Ve sabret hepsi geçiyor 🙏🏻🥰