Kızlar bebeğim 2 aylık Ocak sonunda çalışmaya başlıcam yarım gün olarak . sütümü sağıp dolaba koymak istiyorum. Yenidoğan zamanında sağdığımda en fazla 70 cc çıkıyordu iki göğüs toplamı. Şimdi nedir bilmiyorum. Sorum lu diyelim sütü sağdık öğlen 1 gibi dolabın altına koydum 3 saat sonra falan tekrar sağıp o süte karıştırabilir miyim? Yoksa çok az süt olur diye düşünüyorum bi de süt buzluktan çıkarp ısıttı diyelim ama hepsini içmedi o sütü ne kadar sürede vermeliyim yoksa kalanı atmak mı gerekiyor