Benım basıma geldı esım acele edip kosup gıttı cocugun ısını kerem Bedrı koydu bedri babasının ismi vazgectı sonra bende istemiyordum bir ayı bitti hemen basvuru yaptık dılekce yazdık bir avukattan yardım aldık o yazdı dılekce ıkıncı ismin telaffuzu zor ılerkı hayatında zorluk cıkarır falan fılan yazdık ıkı tanık gosterdk ıkıncı ismi sildirmek ıstedıgımızı belirttik dava actık ilk dava ya gıttık ertelendi bazen ilk dava da da sonuçlanıyor kolay bı dava hakim zorlastırmıyor bızım gecıcı olarak baktığı ıcın kararı Baska hakime bıraktı ikincisinde gıttık direk sıldırdı sonrası biraz uzadı sadece soyle onay geliyordu falanda fılan presedur uzadı sonra silindi yeni kimlik cıkardık