Mamaqueen Atesi 39 calpolle 38.5 a dusuyor ancak. Yarin doktora goturecegim. Icinde atlet var ustundede ince bir pijama takimi, Ev sicak bu arada. Ustunu ortmemem gerek degil mi?
Balyanaakannesiii Mamaqueen aksine örtmeyin elbette üzülüyoruz ama ben yaptım siz yapmayın calpolle düstü kollarına baktım soğuk bari ayaklarını örteyim dedim sadece zıbınla yatırdım ayaklarını örttüm yarım saat icinde atesi 40 a yükseldi mecbur hastaneye gidip serum taktırdım 11 aylık bebeğim ve inanın özel hastanede serum sırası vardı hepsi bebek rabbim şifa versin
Mamaqueen Storymoon dolven verdim o daha iyi dusurmusty 37.5 falan yapmisti. Simdi calpol verdim iki saat oldu ates dusmedi
Pardonyeniyim Ben bebeğimin Ateşi düşene kadar zıbınla ve ince çorapla yatıyorum düşünce giydiriyorum üzerini
Mamaqueen Tgcznp bizimde iki gundur boyle hic dusmuyor atesi direncli suruplara ragmen:/ baska belirti varmi sizde. Gecmis olsun
Mamaqueen Balyanaakannesiii hepsine sifa versin Allahim. Sizin baska belirti varmiydi sadece atesmiydi
gurbet_gelini12 Balyanaakannesiii oğlumun da ateşi çok yüksek bende atlet picama çorapla yatırdım üstünü örttüm üşüyor diye Allahım bütün yavrularımıza şifa versin bu virüs ne bitmez şeymiş bütün çocuklar ateş kusma öksürükle cebelleşiyor☹️☹️
egeninanns Mamaqueen ateşlendiğinde doktor zıbınla yatır demişti . Ben üşür diye düşünürdüm ama ateşinin düşmesi için öyle yatması gerekli
Tgcznp Mamaqueen Teşekkür ederim öksürük vardı iki gündür ama bugün biraz kesildi ateş var sabah akşam 39 du parol verdim bir saat oldu düşmedi henüz kaç güne geçer bu ya acile gitsem veriyorlar antibiyotik
Aliveannesiiii Mamaqueen maalesef bu kadar dirençliyse ateşi acile gidin. Dirençli ateşlerde maalesef enfeksiyon vs çıkıyor. Geçen haftalarda yaşadık dolven bize yarardı dolvenle dahi ateşi anlık düştü 40ı gördük. İnfluenza olmuş meğersem. Çok geçmiş olsun üstünü örtmeyin sadece beziyle dursun.
Balyanaakannesiii Mamaqueen canım önce hafif burun akıntısı ve tıkanıklıkla basladı 3. Gün ates basladı erken müdahale ettiğim icin crp cok yükselmeden götürdüm iğneye basladık enfeksiyon cıktı kanında suan tüm cocuklar bu sekilde bi salgın icinde
Pastaneusuluislakkek Mamaqueen dönüşümlü vermeyin. Calpolle düşmediyse 4-6 saat sonra dolven verin ve 8 saatte bir dolvenle devam edin. Bebeğiniz kaç aylık?
Akkebru Mamaqueen sadece zıbınıyla kalsın ve ayağına ince bir çorap giydirin kasık aralarına eklem yerlerine soğuk kompres uygulayın Allah şifa versin
Sarikuzumalp Mamaqueen Benim oğlum da ateşli şuan üzerini örtmedim. Ben genelde gece yatmadan önce dolven veriyorum gece rahat uyusun diye. Çünkü dolven verince 6 saat ateşi çıkmıyor. Rahat uyuyor. Calpol de 4 saat. Dolven daha iyi düşürüyor birde.
Mamaqueen Sarikuzumalp 4 saati tamamlasin o zaman dolven vereyim. 22.30 da calpol verdim. Gece 2.30 da dolven versem olur dimi?