aksam_ Ben Xiaomi aldım. Tam orta karar. Ne en iyi be en kötüsü. Şimdilik memnunum da. (Ama yerinizde olsam bunu doğum günü hediyesi olarak kabul etmezdim, çok sinirlenirim hatta. Bunu eve alsın, size yine de minik bir şey alsın. Çorap bile olur yani ama size özel olsun)