Bizde 7 ay 10 günlük oluyoruz yarın 😊 benim oğlumda aynı söylediğiniz gibi oturamıyo 9 aya kadar çok normalmiş bende canımı sıkıyodum ama bıraktım artık çok az kilo alıyo mesela ben taktıkca düzelmiyo o yüzden illa ki oturur bi gün diyorum oturma egzersizleri yapıyoruz ve zamanı bekliyoruz 😊