Suflee siz aynı biz 😄 benim kızımda ilk dişini yaşında çıkardı. Ve 15 aylıkken yürüdü. Sıralıyorsa korkma yürür. Hatta geç yürümesi bence iyi çünkü temkinli yürüyor. Yani şuan yürüyor ama öyle pek düşmedi yürürken. O açıdan iyi oldu diyebilirim. Sıralıyorsa 18 aya kadar normal zaten